Telefonní ústředna

Operátor nebude muset hledat doklady zákazníků. Veškeré doklady vidí ihned a může obratem reagovat. Telefonní ústředna je určena pro e-shopy i obchodní firmy.

  • RYCHLÁ IDENTIFIKACE ZÁKAZNÍKA
  • ZKRÁCENÍ REAKČNÍ DOBY OPERÁTORA
  • OKAMŽITÝ PŘEHLED O STAVU ZAKÁZEK
  • VÍCE ONLINE OPERÁTORŮ SOUČASNĚ
  • PŘIDÁNÍ ÚKOLU A ODESLÁNÍ SMS UŽ BĚHEM HOVORU

PROFESIONALITA

+60%

Rychlost, informace, reakce


Telefonní ústředna slouží k  rychlému dohledání informací souvisejících s příchozím hovorem. Ústředna zobrazuje informace o firmě či zákazníkovi, i o všech aktuálně otevřených a uzavřených zakázkách, či jejich položkách a jejich stavu. Operátor vše vidí okamžitě.

  • V rámci telefonní ústředny máte možnost nastavení a správy operátorů.
  • Při zpracovávání příchozích hovorů můžete mít aktivních více operátorů současně.
  • Před přijetím hovoru vidíte základní informace o volajícím.

Díky tomu můžete okamžitě reagovat na požadavky zákazníka, protože o něm máte kompletní informace. Po přijetí hovoru můžete tyto informace dále upravovat. Ústředna vám také usnadní rychlé řešení reklamací.

Výhody Telefonní ústředny:

  • Operátor vidí veškeré doklady zákazníka, konkrétně.
  • Vidí položky dokladů a jejich stav.
  • U otevřených zakázek vidí, zda je zboží objednáno a kdy bude k dispozici.
  • Může měnit, upravovat, či zasahovat do existujících dokladů.
  • Může přidávat další položky do dokladů, založit nový doklad a podobně.
  • U dokladu vidí historii předchozí komunikace se zákazníkem.
  • Může tedy zapsat poznámku, přidat úkol, odeslat e-mail nebo SMS.

Další moduly a užitečná řešení

Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím