Čtečky

Komplexní řešení pro váš sklad. Pokud řešíte jak zjednodušit, zefektivnit a zrychlit práci se zakázkami a s produkty v rámci svého skladu, Čtečky vám s tím pomůžou.

Kontrola při příjmu

Kontrola při příjmu příjemku vytvoří, nebo zkontroluje již existující. Řekne vám, zda je zboží navíc, nebo nějaké chybí. Zároveň příchozí zboží roztřídí na to, které je určeno k zaklizení do skladu a zboží, na které již čeká některá Zakázka. Čtečka vám pomůže, aby skladník nemusel zboží zaklízet do skladu a vzápětí jej znovu hledat při expedování zakázek.

Správa produktů v rámci skladu

Doplněk pro správu produktů je největší pomocník pro sklad, když využíváte umístění v rámci skladu. I bez jeho použití ale umí usnadnit práci. Zboží z příjemek snadno naskladní na pozice, nebo do skladu. Snadno zkontrolujete pozici, zda některé zboží chybí nebo přebývá, aniž byste museli provádět inventuru celého skladu. Inventuru se čtečkou také snadno zvládnete a čtečka ji rovnou uloží do Varia. Čtečka umí také převod mezi pozicemi a to jak mezi skladovými pozicemi, tak mezi sklady.

Tisk štítků

Doplněk Tisk štítků vám umí při příjmu vytisknout štítek s čárovým kódem ke zboží, pro které je potřeba. Například, pokud vám chodí některé zboží úplně bez štítku, nebo používá dodavatel stejný štítek pro různé varianty zboží, můžete mít toto zboží označené a při každém příjmu si k němu vytisknout své štítky.

Vyřizování zakázek

Vyřizování zakázek vám pomůže při expedici zakázek. Zakázky můžete mít seřazené podle dopravce, abyste nejdříve připravili zboží pro dopravce, který přijede první. Používáte-li umístění, Expediční list vám řekne, kde přesně máte zboží pro Zakázku uloženo. Zakázky můžete připravovat po jedné, nebo po několika, záleží, co je pro vás výhodnější. A pokud používáte automatickou expedici, tento doplněk bude plynule pokračovat automatickou expedicí.

Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím