Zákaznický servis a telefonní ústředna

Váš operátor už nebude muset složitě dohledávat doklady zákazníka, uvidí je okamžitě a bude moci obratem reagovat na jeho požadavky. Telefonní ústředna je primárně určena pro e-shopy, případně obchodní firmy.

Telefonní ústředna slouží k co nejrychlejšímu dohledání informací souvisejících s příchozím hovorem. Zobrazuje nejen informace o firmě či zákazníkovi, ale i o všech aktuálně otevřených i uzavřených zakázkách, jejich položkách a v jakém stavu se nacházejí. Operátor nemusí složitě dohledávat doklady, informace o volajícím, vše vidí okamžitě.

5 výhod systému

  • Rychlá identifikace zákazníka
  • Zkrácení reakční doby operátora
  • Okamžitý přehled o stavu zakázek
  • Více online operátorů současně
  • Přidejte úkol, pošlete SMS už během hovoru

 

V rámci telefonní ústředny máte možnost nastavení a správy operátorů. Při zpracovávání příchozích hovorů můžete mít aktivních více operátorů současně.

Již před přijetím hovoru operátor vidí základní informace o volajícím. Díky tomu může okamžitě reagovat na požadavky zákazníka, protože má kompletní informace. Po přijetí hovoru je možné informace o zákazníkovi dále upravovat.

Ústředna vám dále usnadní rychlé řešení reklamací se zákazníkem.

Výhody našeho řešení:

  • operátor vidí veškeré doklady zákazníka , konkrétně:
  • vidí položky dokladů a jejich stav
  • u otevřených zakázek vidí, zda je zboží objednáno a kdy bude k dispozici
  • může měnit, upravovat, či zasahovat do existujících dokladů
  • může přidávat další položky do dokladů, založit nový doklad a podobně
  • u dokladu vidí historii předchozí komunikace se zákazníkem
  • může tedy zapsat poznámku, přidat úkol, odeslat e-mail nebo SMS
Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím