Adresář

Přehledný adresář všech zákazníků, spolupracujících osob a kompletní agenda kontaktů, které vaše firma spravuje. Díky adresáři budete mít ve všem dokonalý pořádek a přehled.

Modul Adresář slouží k evidenci kontaktů (dodavatelé, odběratelé, obchodní zástupci atd.) a následné práci s nimi. Evidují se zde například obchodní údaje, spravují se dokumenty atd.
Modul Adresář umožňuje evidenci obchodních kontaktů. Adresy lze zadávat nebo upravovat i z ostatních modulů během běžné práce. Firmy a osoby lze libovolně zařazovat do uživatelem definovaných kategorií, jejichž počet není limitován. Ke každé firmě lze zadat neomezený počet osob s upřesněním kontaktních údajů i osobních dat. Adresy a jména osob se zadávají pohodlně do jednoho textového pole, o strukturování údajů se stará software sám.

Filtrování a snadné ovládání

Modul Adresář umožňuje účelným způsobem vybírat kontakty podle libovolných kritérií a tyto výběry tisknout na adresní štítky nebo dopisní obálky libovolného formátu. Další možností je neobvykle snadná tvorba hromadné korespondence (pro tisk, fax a e-mail) přímo nebo ve spolupráci s programem Microsoft Word. S Variem se dodávají šablony dopisů (dot), které můžete přizpůsobovat svým potřebám.

Deník událostí umožňuje podrobné sledování historie kontaktu a plánování obchodních aktivit. Rychle dostupné jsou přehledy veškerých uskutečněných obchodů i nedokončených zakázek či nabídek.

Ukázky modulu (připravujeme):

  • Detail firmy
  • Karta „Souvislosti“ na kartě firmy – přehled dokladů
  • Přehled dalších funkcí v Adresáři

Další moduly a užitečná řešení

Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím