Provozuji Eshop a mám potíže

Rychlost, přehlednost a přesnost informací jsou problémy, které v současné době řeší více jak 2/3 e-shopů. Jak mít vše skladem, ale nelhat?

  • S přípravou, kontrolou a expedicí objednávek
  • S logistikou ve více skladech najednou
  • Časové ztráty kvůli administrativě, i desítky minut na objednávku
  • Dlouhý čas na zjištění stavu skladových zásob pro expedici

Pro shopy máme řešení

E-shopům se věnujeme již 13 let, dokážeme vám předložit řešení přesně podle konkrétních požadavků. Buď máme připravené nejpoužívanější moduly, nebo vám vytvoříme zcela nové a unikátní.

  • Zrychlíme a automatizujeme expediční procesy
  • Automatizujeme transport mezi sklady, včetně blokací položek
  • Příprava objednávky na skladě již pár minut po jejím přijetí
  • Automatické vyhodnocování zakázek na přehledném panelu

Problematikou e-shopů se zabýváme již od roku 2002. Pyšníme se letitými zkušenostmi, které oceníte ať jako začínající online prodejce, tak zkušený e-commerce matador s tisíci objednávkami za měsíc. Nejčastější úkol e-shopů je zjednodušení a zrychlení práce s novou objednávkou. Naše řešení se ubírají směrem k automatizaci a zrychlení všech interních procesů. Robotickým vyhodnocením objednávky počínaje, až po automatický tisk expedičního štítku konkrétního přepravce zásilky.

Dnes vyhrává ten, kdo zákazníkům nelže. Mít vše fyzicky skladem, nebo neříkat pravdu? Pryč je doba, kdy jste mohli uvádět vše skladem a v případě objednávky jste se to snažili sehnat. Tedy nemáte-li zboží skladem, uveďte, kdy to skladem bude.

Zjednodušení a zrychlení práce s novou objednávkou

  • Pomůžeme vám s načítáním stavů skladů vašich dodavatelů. Díky tomu budete moci a uvádět na svých stránkách i dobou doručení. Taková informace to má stejnou hodnotu jako „Skladem“ a zůstává pravdivá. Navíc zbytečně nevážete extrémní množství prostředků.
  • S našimi řešeními pro import stavů skladů od dodavatele i jejich nových produktů můžete tyto informace uvádět překvapivě snadno a pravdivě. Poslat e-mail „Děkujeme za objednávku“ z e-shopu umí každá „krabice.
  • Avšak s námi budete moci zákazníkovi do 10 minut po objednání zaslat SMS zprávu, že zboží bylo právě zabaleno. To teprve udělá dojem. Automatizované řešení objednávek společně s posíláním vyšperkovaných SMS a e-mailů přesvědčí zákazníky, že jejich důvěru si zasloužíte nejen jedenkrát.
  • Pro zrychlení procesu expedice vám skvěle pomohou čárové kódy a správně připravené expediční listy. Čárové kódy v kombinaci s kamerou a přesnými zápisy času expedice vám umožní při zpětném hledání ověřit obsah jednotlivých balíků.
  • Pro začátek ale může stačit, když v balíku půjde vhodně formulovaný expediční lístek jako například: „Vaši zakázku kontroloval Tomáš Pečlivý…“

Jestliže v seznamu našich řešení náhodou nenajdete to, co potřebujete. Nevadí, zavolejte nám a společně to jistě vymyslíme a realizujeme.

Vyberte si z našich řešení

Inteligentní systém zakázek

Inteligentní systém zakázek

Automatizovaný systém pro vyhodnocování stavu každé zakázky. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží nebo které čekají na obsluhu.

Mám zájem
Finanční plán

Finanční plán

Doplněk Finanční plán je skvělý nástroj pro plánování, vyhodnocování a zobrazení účetních dat a to v přehledné formě, která je dobře čitelná i pro neúčetní.

Mám zájem
Fastcentrik

Fastcentrik

Doplněk umožňující rychlou výměnu dat mezi systémem Altus Vario a vaším e-shopem. Na jedno kliknutí odešlete data do internetového obchodu, nebo je stáhnete do Varia.

Mám zájem
Telefonní ústředna

Telefonní ústředna

Operátor nebude muset hledat doklady zákazníků. Veškeré doklady vidí ihned a může obratem reagovat. Telefonní ústředna je určena pro e-shopy i obchodní firmy.

Mám zájem
Další řešení
Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím