Potřebuji nahradit stávající program

Dostupnost informací, přehledné stavy skladů i práce s obchodními partnery.

  • V našem programu všechno dlouho trvá
  • Mám nepořádek ve skladu
  • Nevidím sklad ani prodeje naší prodejny
  • Správa ceníků je extrémně náročná
  • Výsledky hospodaření vidím až na konci roku

InFuture nabízí řešení

Naše řešení je zaměřeno především o obchodní firmy, prodávající zboží či služby. To umíme nejlépe a na to se specializujeme.

  • Zrychlíme firemní procesy a ušetříme čas
  • Sklad pod kontrolou snadno a rychle
  • Dokonalý přehled o centrále i prodejnách
  • Ceníky pro každou firmu, nebo jen kategorie slev
  • Výsledky z hospodaření v reálném čase

Již od roku 2002 se specializujeme na firmy prodávající zboží či služby a to jak velkoobchodně, tak i maloobchodně. Chceme poskytovat ty nejlepší služby, proto se zabýváme jen tím segmentem, kde víme, že jsme nejlepší. Naším typickým zákazníkem je obchodní firma, kde se systémem pracuje 5-15 uživatelů. Máme ovšem mezi svými zákazníky i firmy s významně větším počtem pracovníků stejně jako malé začínající společnosti s jedním uživatelem. Jsou-li vaše požadavky a představy realizovatelné, my je dokážeme uvést do praxe.

Umíme sice zajistit systém i pro Servisní či výrobní firmy, ale pokud toto je vaší parketou, raději vám zajistíme kontakt na někoho, kdo se specializuje na tento segment služeb. Se svými zákazníky konzultujeme a nastavujeme celý model obchodního procesu přesně podle firemních potřeb

Váš nový software bude umět, např.

  • V Katalogu zboží nadefinujeme, jak se budou jednotlivé produkty chovat – Velikosti, barvy, Varianty, sériová čísla či trvanlivosti (tohle jsou věci, které ti lidé, co je potřebují znají a měli by si přečíst tyto svoje názvy)
  • Dokážeme si poradit s komplikovanou cenotvorbou i slevovými systémy
  • Umíme navrhnout systémy řazení, třídění, kategorizací i celých struktur a skupin
  • Naše řešení umožňuje neomezené množství vnitřních skladů, externích skladů s automatickými importy, umíme sklady komisní i konsignační
  • Zavedeme jednoduché a automatické fakturace z objednávek, bez nutnosti lidského zásahu
  • Zavedeme sledování objednávek zboží od dodavatelů, včetně sledování termínů a potvrzování
  • Zvládnete příjem zboží jedním tlačítkem podle objednávky i s kontrolou množství a ceny
  • Implementujeme složité plně automatické funkce které na jedno kliknutí (např. potvrdí, vyskladní, odešle maily i potvrzení, vytiskne, vyexpeduje, vyfakturuje)

Správným nastavením procesů Vám dokážeme ušetřit ohromné množství času potřebného na zpracování běžné agendy, rovněž omezíme chybovost lidského faktoru. Dokážeme také vymyslet a naprogramovat řešení na míru, přesně pro Vaši specializaci.

Vyberte si z našich řešení

Inteligentní systém zakázek

Inteligentní systém zakázek

Automatizovaný systém pro vyhodnocování stavu každé zakázky. Během chvíle zjistíte, kolik zakázek čeká na expedici, u kolika chybí zboží nebo které čekají na obsluhu.

Mám zájem
Finanční plán

Finanční plán

Doplněk Finanční plán je skvělý nástroj pro plánování, vyhodnocování a zobrazení účetních dat a to v přehledné formě, která je dobře čitelná i pro neúčetní.

Mám zájem
Fastcentrik

Fastcentrik

Doplněk umožňující rychlou výměnu dat mezi systémem Altus Vario a vaším e-shopem. Na jedno kliknutí odešlete data do internetového obchodu, nebo je stáhnete do Varia.

Mám zájem
Telefonní ústředna

Telefonní ústředna

Operátor nebude muset hledat doklady zákazníků. Veškeré doklady vidí ihned a může obratem reagovat. Telefonní ústředna je určena pro e-shopy i obchodní firmy.

Mám zájem
Další řešení
Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím