Převody mezi Prodejnami

Máte více provozoven nebo skladů? Přeposíláte si zboží mezi prodejnami? Zrychlete a zjednodušte převody svých zásob. Máme řešení, které Vám usnadní práci.

Jedná se o systém, který automaticky vytváří a řídí převody mezi prodejnami na základě předem nastavených pravidel.
Systém se používá především v situacích, kdy máte více prodejen či provozoven a potřebujete řídit převod zboží mezi nimi.

Jak to funguje?

V systému se nastaví logika podle které jsou navrhovány a připravovány převodky mezi prodejnami navzájem nebo mezi prodejnami a centrálou.

Typické využití doplňku je když si zákazník na e-shopu objedná zboží s osobním odběrem na prodejně, systém automaticky navrhne do převodu zboží, které je na prodejnu potřeba doplnit.

Systém vždy vytváří 2 převodky přes mezisklad, aby každá provozovna mohla potvrdit svou část převodu. Mezitím zboží zůstává ve skladu tzv. transferu, abyste měli vždy přehled, kde se zboží nachází.

 

Ve spolupráci s Mailovačem lze poslat prodejně informaci, které zboží stáhnout z regálu a připravit pro osobní odběr.

SPOJTE SE S ŘEDITELEM INFUTURE

Pojďme rovnou k jádru věci a ušetřeme čas. Potřebujete něco vědět, nebo se na něco zeptat? Zanechte na sebe kontakt, co nejdříve se s vámi spojím. Žádné asistentky, žádní obchodníci s minimem informací. Budeme se bavit konkrétně a k věci, žádné obecné řeči.

J. Bráza, ředitel InFuture s.r.o.

Odeslat
Tyto stránky využívají Cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s používáním Cookies.Zjistit víceOK, rozumím